Wednesday 11 January 2017

WANITA KEGUGURAN PATUT BERPANTANG! UNTUK MUDAH HAMIL!!!



KEGUGURAN! Adalah satu perkataan yang di takuti oleh isteri-isteri. Di mana mereka akan terfikir bila terjadinya KEGUGURAN boleh ke hamil semula? apa punca mereka KEGUGURAN? Adakah perlu berpantang semasa keguguran? dan pelbagai lagi tanda tanya yang bermain di fikiran isteri-isteri yang KEGUGURAN. Mai sini mai !! Hakak terang kan serba sedikit tentang punca keguguran.



Sebenarnya KEGUGURAN ini adalah perkara biasa untuk wanita yang sudah berkhawin, Salah satu punca anda KEGUGURAN adalah. Masalah gen atau kromosom bayi menyebabkan janin tidak berkembang secara normal.


Ibu yang mempunyai masalah diabetes, hormon, rahim & tiroid, selain itu jugak kerap melakukan kerja-kerja berat, stress, dan kalau nak lebih detail sila rujuk kepada yang lebih pakar ( doktor ) banyak lagi sebab-sebab yang boleh menyebabkan berlakunya KEGUGURAN. 




Jadi apabila berlakunya KEGUGURAN jangan sedih, jangan kecewa, jangan rasa down atau salahkan diri sendiri, Anggaplah ini semua adalah ujian buat kita. Haaa! part nie yang paling penting yerr para2 isteri sekalian, Penjagaan selepas KEGUGURAN perlu ke berpantang? 


Jawapannye sangat-sangat perlu. Sebab ape saya katakan perlu berpantang? ini kerana penjagaan selepas keguguran amat penting untuk memudahkan proses kehamilan semula, ramai wanita keguguran fikir tidak perlu penjagaan semasa keguguran sehingga timbul berbagai masalah seperti kitaran haid, masalah dalaman, & sukar hamil.

Bagi mengelakkan keguguran terjadi lagi cuba lah SET BERSALIN IBU membantu menguatkan rahim, mengeluarkan saki baki darah kotor, mengecutkan rahim dengan cepat, membantu mengeluarkan angin meroyan, menstabil kan emosi dan banyak lagi. Dan tak di lupakan juga ambil ubat dari doKtor jarakkan 3 jam sahaja. Set bersalin ibu ini bukan hanya untuk ibu-ibu bersalin je tauu, ibu-ibu keguguran juga kena mengamalkannya.
.
.
Oleh itu ibu-ibu yang KEGUGURAN Cepat-cepat Dapatkan Sekarang SET BERSALIN IBU, untuk membantu anda kembali hamil. 

MARI-MARI BELI DIAL AJE 012-2998154 SEKARANG!!!

MARI MARI PM WASSAP ke No : 012-2998154 
***Jangan takut tiada paksaan. Kami sedia melayani anda 😍😍😍

Jangan lupe LIKE & SHARE yer ;) 
FOLLOW KAMI DIINSTA : @ambarkenanga


No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan atau pertanyaan dengan baik dan bersopan. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih atas pengertian anda.