Friday 6 January 2017

SIAPA PERNAH KENA? LUKA JAHITAN TAK RAPAT! SERAMKAN!!!



TESTIMONI BENAR yang dialami sendiri oleh anak Pengasas Ambar Kenanga, Puan Hajjah Sharizen Kassim. Malang tak berbau,jari anak Pengasas AK terkena potongan pisau yang agak dalam dan besar. Darah tidak berhenti keluar. Lalu Pengasas menitis-nitiskan Minyak Ambar Kenanga keatas luka yang dalam itu. Alhamdulillah darah berhenti sementara ke klinik.

Bila tiba dihospital, doktor dapati luka dalam dan terpaksa dijahit. Lepas seminggu dijahit luka itu, anak Pengasas kembali untuk membuka jahitan. Amat menakutkan bila benang jahitan dibuka. LUKA TAK RAPAT!!!


Panik anak Pengasas takut luka tak akan rapat! Takut jari kena potong! Macam-macam difikirkannya. Doktor beri krim untuk diletakkan diluka itu.



Tapi disebabkan tidak yakin dengan krim itu, Pengasas telah menitis-nitiskan Minyak Ambar Kenanga dijari luka itu setiap masa. AMAT MENAKJUBKAN! TAK SAMPAI SEHARI LUKA TU TERUS RAPAT!!!

Ini bukan buat-buat sebab nak iklan ya. No edit-edit... No filter hokey. Tapi ini kebenarannya. KALAU TAK PERCAYA! Cuba tengok Testimoni ni. Luka boleh rapat serta merta.

Kalau masih tak percaya lagi, anda belilah sebotol dan titis-titiskan Minyak AK kat luka kah, kudis kah, kerak kepala atau apa-apa pun. Dan rasai kehebatannya.

Sebotol Minyak AK hanya RM40 termasuk kos penghantaran. Taklah mahal sangat pun. Memang mampu pun beli. Jadi JOM! JOM! Dapatkan sebotol Minyak AK manalah tau mungkin anda akan perlukannya. Kemalangan boleh berlaku dimana-mana. Jadi sediakan Minyak AK sebelum luka.

Stok Minyak AK cepat abis, sape ode dulu dia yang dapat!!! BELI! BELI! BELI! CEPAT! CEPAT! CALL : +6012-299 8154. INGAT CALL : +6012- 299 8154 SEKARANG!!! TEL : +6012- 299 8154. 




No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan atau pertanyaan dengan baik dan bersopan. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih atas pengertian anda.