Wednesday 11 January 2017

" SETIAP KALI SUAMI INGIN MENGADAKAN HUBUNGAN INTIM, SAYA RASA TERTEKAN DAN BOSANN! "



Kegagalan mencapai orgasme sehingga tidak dapat menikmati kelazatan hubungan seksual walaupun suami sudah berusaha membangkitkan nafsu boleh berlaku kepada wanita yang baru melahirkan anak. Kadang-kala trauma melahirkan anak boleh menjejaskan dorongan seksual secara psikologi. 

Secara fizikal, proses melahirkan anak boleh menimbulkan trauma pada saluran peranakan sehingga menimbulkan kelemahan otot-otot sekitar vagina. Ia mengurangkan ketahanan otot vagina dan bahagian sekitarnya semasa melakukan hubungan seksual yang boleh menimbulkan kegagalan orgasme.

Cerita benar dari klien kami. Puan Adana adalah salah seorang TESTIMONI kami yang telah merasai sendiri kehebatan SET SAYYIDA. Masalah yang di hadapi oleh Puan Adana ialah, baru melahirkan anak selama 10 bulan. Setiap kali suami ingin mengadakan hubungan intim dia merasa tertekan dan bosan. Dia juga tidak merasa ghairah dan hanya memaksa dirinya untuk melayan kehendak suaminya itu. Walaupun suaminya sedar dan telah melakukan pelbagai cara untuk kembalikan rasa terangsang seperti sebelum ni.

Masalah lain yang dihadapi oleh Puan Adana adalah, Ari-arinya sering sakit, badan sentiasa lesu dan letih, sembelit, sengugut, kegatalan dan bau tidak menyenangkan di vagina. Selain itu emosi sering terganggu ingin cepat marah dan senang berkecil hati. 


Dengan tanpa pengetahuan Puan Adana, suaminya telah membeli SET SAYYIDA AMBAR. Pada permulaanya dia di pujuk dan dipantau oleh suami untuk mengambil set tersebut. 2 minggu permulaan Puan Adana merasa di sekitar ari-ari tidak merasa sakit dan badan mula rasa bertenaga, pada waktu yang sama Puan Adana melakukan senaman yang di cadangkan oleh pihak Ambar Kenanga.

Selepas sebulan mengamalkan produk Puan Adana, tidak ada lagi masalah sengugut, sembelit, sakit kepala dan masalah kegatalan dan bau di vagina. Dan yang paling penting, Puan Adana tidak ada masalah hubungan intim lagi. 


Mulakan penjagaan selepas berpantang dengan SET SAYYIDA AMBAR berterusan agar adapat mengawal emosi dan membaikpulih dan memudakan rahim. Amalan berterusan mampu meningkatkan tenaga, mengawal emosi dan mengembalikan keinginan seksual anda.J ika anda juga ada masalah seperti Puan Adana, Jangan malu jangan segan untuk hubungi kami. Kami sedia membantu :)

 Whatsapp / Pm : 012-2998154
 Whatsapp / Pm : 012-2998154
 Whatsapp / Pm : 012-2998154
 Whatsapp / Pm : 012-2998154

Jangan takut tiada paksaan. TELEFON SEKARANG !!!

 Whatsapp / Pm : 012-2998154
 Whatsapp / Pm : 012-2998154
 Whatsapp / Pm : 012-2998154
 Whatsapp / Pm : 012-2998154

KAMI TUNGGU & SEDIA MELAYAN

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan atau pertanyaan dengan baik dan bersopan. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih atas pengertian anda.