Friday 13 January 2017

TIPS YANG BOLEH MENGURANGKAN SAKIT BELAKANG UNTUK IBU HAMIL.

ADOII !! SETIAP KALI MENGANDUNG PINGGANG SELALU SAKIT. TAK ADA KE MINYAK YANG BOLEH MELEGAKAN SAKIT NI?



Seringkali ibu-ibu yang mengandung mengalami masalah sakit belakang, kaki bengkak, sengal-sengal badan dan banyak lagi, tetapi kebanyakannya selalu masalah yang di hadapi adalah sakit di bahagian pinggang ini kerana makin besar kandungan, kesakitan akan lebih terasa.


Jangan stres sangat yer ibu-ibu sekalian, ni nak bagi tips yang berguna atau boleh mengurangkan sakit belakang untuk ibu-ibu yang hamil. Seperti betul kan postur berdiri dan duduk, memperbanyakkan aktiviti seperti berjalan,buat regangan atau stretching, posisi tidur selebih eloknya mengiring sebelah kanan, lutut di bengkok kan selain itu boleh meletak pad pemanas atau pek ais di belakang bagi melegakan rasa tidak selesa itu.

Nak lagi best atau berkesan sapulah MINYAK AMBAR confirm terus baik.. heheheh, sapu di bahagian yang sakit dan rasa tidak selesa, in shaa allah kesakitan dan rasa tidak selesa itu akan berkurangan. Hanya titis kan 2-3 titis MINYAK AMBAR ke tempat yang bemasalah seperti pinggang sudah mencukupi. Hendaklah sapu pada setiap hari untuk menampakkan hasil dan juga untuk mengurangkan rasa stress pada otot-otot belakang. Sapu MINYAK AMBAR selepas mandi dan sebelum tido.

Kepada ibu-ibu mengandung jikalau ada masalah di atas boleh la mencuba tips-tips yang di berikan tadi dan dapat kan MINYAK AMBAR dengan segera! Cepat-cepat hubungi kami di talian : 012-2998154, kami menanti panggilan dari anda.

Selamat mencuba <3

No comments:

Post a Comment

Mohon kerjasama anda supaya membuat ulasan atau pertanyaan dengan baik dan bersopan. Ulasan bersifat spam tidak akan diterbitkan. Terima kasih atas pengertian anda.